Nieuwe helpdesk voor ThermoSmart

ThermoSmart heeft een nieuwe helpdesk. Dit was nodig omdat we steeds meer internationale klanten krijgen. Onze vorige helpdesk kon maar overweg met een taal.

We geloven met deze helpdesk goede, zo niet betere, ondersteuning te kunnen bieden.

Team ThermoSmart

4 Personen mögen dies

Als je ingelogd bent op het forum dan kun je op rechtsboven op de begin pagina kiezen voor "Nieuw ondersteuningsticket" Of een mailtje sturen naar service@thermosmart.nl

Ik heb problemen met installeren van de thermosmart. Het is mij niet duidelijk waar in moet zijn voor hulp.

IK ben net nieuw bij de club daar hij/ zij net aan de muur hangt en functioneert maar we hebben dus geen chatfunctie met onze nederlandse ondernemer? Dat is wel heel erg 2011 zeg.

Goed te horen Evert!

Inmiddels 4 dagen ervaring en blij dat ik (toch) heb doorgezet met de installatie. De ThermoSmart wekt nu prima, makkelijk in het gebruik en nu nog even pionieren met juiste temperatuur instelling etc.

Ik zit nu op de computer en heb eindelijk verbinding. Weet overigens niet hoe dat gelukt is, maar het was er ineens. Ga nu programmeren/instellen en het hopelijk weer warm krijgen
Dank voor de reactie, kom vast en zeker nog een keer bij je terug.

Heb je je laptop verbonden met het netwerk ThermoSmart? Anders kan je geen verbinding maken met 169.254.1.1

Windows 8 en 10 zijn ook wat lastiger, daarvoor heb je een hulpprogramma nodig. Met iOS (iPad, iPhone) of OSX gaat het makkelijker.

ik ben al een hele middag bezig met de installatie en krijg de thermostaat niet gekoppeld aan mijn netwerk. Melding

Firefox kan geen verbinding maken met de server op 169.254.1.1.

kan hier niets op de site over terugvinden

niet meer van deze tijd dat er geen telefonische helpdesk is,

wat heb ik tot nu toe spijt van dit product

ga nu alles de-installeren, want het wordt koud

@ Remy: Freddy heeft gelijk. We volgen dit forum wel maar gaan niet iedere post lezen. Dus, als je van ons direct hulp wil kan je het beste een ticket aanmaken.

Mocht je een probleem hebben met de TS en je wilt hulp van het forum dan kan je het beste deze categorie kiezen: http://support.thermosmart.nl/support/discussions/forums/6000148998

Op dit forum, ja, maar in een bestaande topic die over een heel ander onderwerp gaat (namelijk over de overgang van de oude helpdesk naar de nieuwe), dat lijkt me dus niet verstandig. Mijn advies voor een volgende keer zou dan ook zijn om gewoon een nieuwe topic aan te maken voor de problemen/vragen die je hebt.

Overigens, als je echt hulp van de helpdesk wilt (en niet van andere thermosmart gebruikers zoals ik), dan adviseer ik je om niet op dit discussie forum te posten, maar om een support ticket voor de helpdesk aan te maken:

https://thermosmart.freshdesk.com/support/tickets/new

Waarom is dat niet verstandig? Lijkt mij dat je op een FORUM juist met allerlei vragen  kunt komen. Als er daadwerkelijk een nieuwe helpdesk is, ga ik ervanuit dat er hulp wordt gegeven! 

Ik weet niet of het verstandig is om dit topic voor het melden van dat soort problemen te gebruiken, en ik ben ook geen expert, maar toch:

kun je nietgewoon handmatig op de thermostaat (Thermosmart) de temperatuur verhogen?

Ik krijg de wifi niet in de lucht en het wordt nu koud in huis.

Wat moet ik doen?

Dat is mooi, is schrok al toen hij mij hierover mailde!

Gaike hoeft niet bang te zijn voor een virus aanval. In de mail staat een link naar een website waar je een wachtwoord kan aanmaken. Met dat wachtwoord kan je porten in fora en de voortgang van tickets bekijken.

1 Person gefällt dies