Gaike hoeft niet bang te zijn voor een virus aanval. In de mail staat een link naar een website waar je een wachtwoord kan aanmaken. Met dat wachtwoord kan je porten in fora en de voortgang van tickets bekijken.
Ik heb problemen met installeren van de thermosmart. Het is mij niet duidelijk waar in moet zijn voor hulp.
Goed te horen Evert!
Ik krijg de wifi niet in de lucht en het wordt nu koud in huis.
Wat moet ik doen?
@ Remy: Freddy heeft gelijk. We volgen dit forum wel maar gaan niet iedere post lezen. Dus, als je van ons direct hulp wil kan je het beste een ticket aanmaken.
Mocht je een probleem hebben met de TS en je wilt hulp van het forum dan kan je het beste deze categorie kiezen: http://support.thermosmart.nl/support/discussions/forums/6000148998
Als je ingelogd bent op het forum dan kun je op rechtsboven op de begin pagina kiezen voor "Nieuw ondersteuningsticket" Of een mailtje sturen naar service@thermosmart.nl
Ik weet niet of het verstandig is om dit topic voor het melden van dat soort problemen te gebruiken, en ik ben ook geen expert, maar toch:
kun je nietgewoon handmatig op de thermostaat (Thermosmart) de temperatuur verhogen?
Voorlopig blijf ik dus maar gewoon in het Nederlands typen, ik zie die engelse sectie vanzelf wel verschijnen...
Waarom is dat niet verstandig? Lijkt mij dat je op een FORUM juist met allerlei vragen kunt komen. Als er daadwerkelijk een nieuwe helpdesk is, ga ik ervanuit dat er hulp wordt gegeven!
Kodjo Kouwenhoven
ThermoSmart heeft een nieuwe helpdesk. Dit was nodig omdat we steeds meer internationale klanten krijgen. Onze vorige helpdesk kon maar overweg met een taal.
We geloven met deze helpdesk goede, zo niet betere, ondersteuning te kunnen bieden.
Team ThermoSmart
5 Personen mögen dies