Forum gesloten

Wij hoopten dat het forum gebruikt zou worden om elkaar te helpen en van tips te voorzien. Er bleek echter dat er weinig activiteit op het forum was. Wij hadden, mede daardoor, ook weinig oog voor de vragen die er gesteld werden. Van enige positieve bijdrage aan het gebruik van de ThermoSmart was dan ook geen sprake. Daarom hebben we besloten het forum te sluiten.

Als je vragen hebt kan je direct aan ons stellen. 

Hoe denk je dat dat komt Kodjo?

Om engagement te creëren moet je zelf ook actief zijn en nieuws delen. Dan moet er ook wel nieuws zijn om te delen.

Ik wacht al 'enige' tijd op HomeKit van Apple.

Ik ben het ook met Bastiaan eens, er is de laatste jaren weinig vernieuwing en features die ik eigenlijk had verwacht (een aantal jaar geleden al) komen maar niet. Jammer, had veel hoop in een goed Nederlands product. Maar ben bang dat dit een stille dood sterft over een jaartje of 2.

Wel hoop ik dat de server de komende jaren blijft draaien. Bij mij draait de thermostaat namelijk al jaren als een zonnetje! Of als alternatief dat er uiteindelijk een firmware update uitkomt waarmee je de thermostaat lokaal kunt aansturen (m.b.v. bijvoorbeeld met een raspberry pi).

1 person likes this
Login or Signup to post a comment