Energie rapporten, nieuwe stijl

In de afgelopen maanden hebben we, terecht, meerdere vragen ontvangen over het uitblijven van de maandelijks Energierapporten. We waren niet content met de wijze waarop dit technisch was ingericht en het beperkte inzicht wat we hiermee gaven.

We zijn de afgelopen tijd druk bezig geweest om de Energierapporten, zoals jullie die van ons gewend zijn, te optimaliseren. Ons doel daarbij was: meer en een beter inzicht in jouw verbruik. Dit is mooie, maar complexe materie. Daardoor heeft het ons helaas meer tijd gekost dan aanvankelijk beoogd, onze excuses hiervoor!

Ondertussen zijn we klaar met de voorbereidingen en zijn de nieuwe energie rapporten als beta voor iedereen beschikbaar. Je moet daarvoor wel toestemming geven om je slimme meter uit te lezen. Meld je hier aan.

3 personen vinden dit leuk

Wij hebben ook zowel een Thermosmart als een slimme meter. Zet ons maar op de lijst, we testen graag mee. Ik ben benieuwd. Op het dak liggen ook nog zonnepanelen, zien we ook de teruglevering op de overzichten terugkomen?

Laat mij ook maar mee testen ik heb slimme meters voor elektra en gas.
Iets anders is dat mijn TS momenteel een buitentemp aangeeft van 255 gr. terwijl het -1 Gr. is.
Wordt aan dit probleem gewerkt Kodjo?? Zo ja wanneer denken jullie dit te hebben opgelost.
Mijn TS heeft vlgs mij de laatste firmware en wel eindigend op 11. Hoor het graag.

Gek, is dat ook zo op de portal? Voor zover ik kan waarnemen is alles oke.

Mag ik ook op de lijst?

Misschien ook leuk ... ik heb er een Elga warmtepomp bij hangen.

Ik doe graag mee.. Ik ben het bezit van een slimme meter? 

Ik doe graag mee.. Ik ben het bezit van een slimme meter? 

Hoi Kodjo, ik wil ook wel meedraaien. In bezit van Thermosmart, slimme meter en Elga warmtepomp.

Marius

Heren,

Ik reageer niet altijd maar jullie mogen allemaal meedoen hoor! Meer info volgt.

Doe ook graag mee!
Doe ook graag mee heb ook een slimme meter.

Graag wil ik ook meedoen met de nieuwe energierapporten.

ik heb een slimme meter

Beste Kodjo,

Ik wil graag meedoen aan de nieuwe energieraporten. We hebben slimme meters voor gas en electra.

Vriendelijke groet

Ik ben sinds enkele dagen eigenaar van een (imiddels goed werkende ;-) ) Thermosmart, en a.s. vrijdag wordt een Elga Warmtepomp geïnstalleerd. Ik heb een slimme meter (en zonnepanelen) en wil heel graag meedoen. Groet, Hans

Ik doe ook graag mee.

is er al iets bekend wanneer deze "test" gaat starten want het blijft nu toch al een geruime tijd stil?!

Inloggen of registreren om een reactie te posten