Nieuwe helpdesk voor ThermoSmart

ThermoSmart heeft een nieuwe helpdesk. Dit was nodig omdat we steeds meer internationale klanten krijgen. Onze vorige helpdesk kon maar overweg met een taal.

We geloven met deze helpdesk goede, zo niet betere, ondersteuning te kunnen bieden.

Team ThermoSmart

4 personen vinden dit leuk

Ik zit nu op de computer en heb eindelijk verbinding. Weet overigens niet hoe dat gelukt is, maar het was er ineens. Ga nu programmeren/instellen en het hopelijk weer warm krijgen
Dank voor de reactie, kom vast en zeker nog een keer bij je terug.

Inmiddels 4 dagen ervaring en blij dat ik (toch) heb doorgezet met de installatie. De ThermoSmart wekt nu prima, makkelijk in het gebruik en nu nog even pionieren met juiste temperatuur instelling etc.

Goed te horen Evert!

IK ben net nieuw bij de club daar hij/ zij net aan de muur hangt en functioneert maar we hebben dus geen chatfunctie met onze nederlandse ondernemer? Dat is wel heel erg 2011 zeg.

Ik heb problemen met installeren van de thermosmart. Het is mij niet duidelijk waar in moet zijn voor hulp.

Als je ingelogd bent op het forum dan kun je op rechtsboven op de begin pagina kiezen voor "Nieuw ondersteuningsticket" Of een mailtje sturen naar service@thermosmart.nl