Koppeling met Netatmo buitensensor gerepareerd

Het Netatmo weerstation is te koppelen aan de ThermoSmart. Daardoor gebruikt de ThermoSmart de buitentemperatuur die door je eigen Netatmo buitenmodule gemeten wordt.

Netatmo heeft enige tijd geleden de API aangepast. Daardoor was het onmogelijk geworden om een nieuwe koppeling te maken tussen een ThermoSmart en een Netatmo weerstation. Bestaande koppelingen bleven gelukkig werken.

De koppeling tussen ThermoSmart en een Netatmo is nu gerepareerd. Als je een nieuwe koppeling wilt maken kan dat op de Connected pagina van de website.

Nee, dat is niet mogelijk.

Wat is niet mogelijk?

De buitentemperatuur weergeven op TS?

Bij de uitgestelde ideeën vond ik het volgende:

De keuze voor meer dan 1 informatie item ( is wel mooi minimalistisch) geeft de vrijheid om meer te doen met het display. Zie bijlage als voorbeeld

Ik zie geen bijlage, maar het is wel wat ik bedoel.

Je kan de buitentemperatuur wel opvragen via de i knop maar je kan de buitentemperatuur niet continue laten laten zien.

Dus dit idee (bijna hetzelfde als idee in vorige reactie):

Met een simpele knop zomerstand in kunnen schakelen Waarbij display huidige en buitentemperatuur aangeeft. Nu alleen mogelijk door programma te pauzeren, waarbij alleen het "Huisje" op het display staat. Misschien al eerder geopperd op dit userforum, maar heb dit nog niet voorbij zien komen.

Is behalve uitgesteld ook onmogelijk?

Hallo Kodjo, De Netatmo is nu goed gekoppeld en de TS geeft de juiste (Netatmo) buitentemperatuur weer. Nu heb ik jouw recipes geprobeerd m.b.t. de openhaardfunctie (fireplace) via een IFTTT account, maar helaas werkt dit niet. Alles al geprobeerd, ook het verwijderen van de IFTTT koppelingen en opnieuw aanmelden, maar de TS reageert niet. Hopelijk kun je hier ook een oplossing voor vinden, want dit is wel een ideale manier om keuken en kamer op de gewenste temperatuur te houden, als de open haard brand. Gr. Gerard Beltman
Nog even voor de volledigheid, ik heb een extra binnenmodule van de Netatmo in de keuken geplaatst en die werkt prima in het netwerk en de Netatmo app.